I'll make love to you(我要和你做愛)

2009041313:53
I'll make
I'll make love to you(我要和你做愛)
Close your eyes, make a wish
閉上妳的雙眼,許下一個願望
And blow out the candlelight
然後吹熄這燭光
For tonight is just your night
只因今晚,正是屬於妳的夜晚
We're gonna celebrate, all thru the night
我們將會一起歡渡,整個夜晚
Pour the wine, light the fire
倒杯酒,點起火
Girl your wish is my command
女孩你的願望是我的命令
I submit to your demands
我願服從妳的請求
I'll do anything, girl you need only ask
妳只需說出口,我都願去做
I'll make love to you
我要和你做愛
Like you wnat me to
妳也希望我這樣做
And I'll hold you tight
我將會緊緊擁抱妳
Baby all through the night
寶貝,就這樣渡過整過晚上
I'll make love to you
我要和你做愛
When you want me to
當妳要我這樣做時
And I will not let go
而且我不會讓它白白逝去
Till you tell me to
直到妳告訴我時
Girl relax, let's go slow
寶貝,放輕鬆,讓我們慢慢來
I ain't got nowhere to go
我不會在此刻離開的
I'm just gonna concentrate on you
我一定會全心專注在妳身上的
Girl are you ready
女孩,準備好了嗎?
It's gonna be a long night
這會是一個漫長的夜晚
Throw your clothes on the floor
脫下妳的衣服,拋到地板上
I'm gonna take my clothes off too
我也會脫下我的衣服
I made plans to be with you
我有一個計劃,要和你一起去完成
Girl whatever you ask me
女孩,不管妳要求我什麼
You know I'll do
妳知道我一定會去做的
Baby tonight is your night
寶貝,今晚是個屬於妳的夜晚
And I will do you right
而且,我會做妳所想要的
Just make a wish on your night
只要在屬於妳的夜,許下一個願望
Anything that you ask
無論是妳要求的任何事
I will give you the love of your life
我都會在妳的生命中好好的愛你
 

I'll make love to you(我要和你做愛)

 

 http://vicky-jen.myweb.hinet.net/I'll%20make%20love%20to%20you/54.htm

                love to you(我要和你做愛)